Første møte med Byggmester BOB var via daglig leder sjøl, som kom på befaring, kom med ideer og gav prisoverslag. Daglig leder er seriøs, kvikk og hyggelig.
Når arbeidet startet opp, ble jeg kjent med prosjektleder. Å ha en prosjektleder å forholde seg til er bra for kundene (og firmaet selv) og det fungerte utmerket mht logistikk, kvalitet og tidsplan. Han er nøye og følger grundig opp, både med overblikk, ideer og de små detaljene.
Selve takteamet jobbet veldig godt sammen, de jobbet kvikt og med høy håndverksmessig kvalitet. Jeg våger påstanden at i dem har byggmester BOB et dreamteam som de må ta godt vare på.
Det er verd å merke seg at det virker som firmaet og enkeltpersonene i det er stolte over jobben de utfører. Og se bryr seg om kundene. Kvalitet koster. Men når jeg så hvor effektivt de jobbet, antall arbeidstimer og med materialer av god kvalitet, er det ingenting å utsette på prisen.
Vedrørende kvalitet, materialvalg og pen utførelse la firmaet fra første dag opp til god dialog med byantikvar og andre. Som konkret førte til enda bedre løsninger, i det byantikvaren hadde forslag til nye hjørnebord basert på gamle bilder hun hadde arkivert av huset.
Det er andre gang jeg benytter Byggmester BOB, første gang var på nabobygget i 2012. Den gang var jeg også fornøyd og arbeidet står seg selvfølgelig fortsatt godt. Men siden den gang virker firmaet mye bedre organisert, effektive og kundeorienterte.
Jeg tror grunnen til dette er at de legger enda større vekt på kvalitet og personlig oppfølging via prosjektleder.
Jeg er nokså kresen i vurderingen av godt arbeid, fordi jeg også har sett det motsatte. Derfor er det en stor glede å skrive en såpass grundig vurdering av Byggmester BOB, siden de virkelig leverte optimalt på alle punkter, etter min mening.